Com col·laborar amb la Fundació Jericó?

* Voluntariat

Si voleu contribuir fen un voluntariat per poder dur a terme els nostre serveis, podeu fer-ho mitjançant el correu electrònic direccio@fundaciojerico.org facilitant-nos les dades d’identificació, núm de telèfon i en posarem en contacte amb vostès.

* Contribució econòmica

Si voleu contribuir econòmicament al funcionament de la Fundació Jericó, podeu fer-ho mitjançat el correu electrònic direccio@fundaciojerico.org facilitant-nos les dades d’identificació, núm de telèfon i en posarem en contacte amb vostès

També podeu contactar amb la Fundació Jericó trucant als núm. 973 590 823  o bé  637 599 180 i si volen un certificat per a la desgravació fiscal els demanarem el nom complert i la seva adreça

Si sou una empresa de béns de primera necessitat, i ens voleu ajudar amb productes (aliments, roba), podem  estudiar-ne conjuntmament les possibilitats de la  vostra aportació.

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal, els informem que les dades seran tractades per la Fundació Jericó a efectes de gestió de les aportacions econòmiques  i per a proporcionar-los informació sobre les activitats de la Fundació.

Podeu exercir els drets d’accés, rectificació i cancel·lació per escrit adreçat a la  Fundació