11 de desembre 2021

Notícies/Activitats/Projectes

* Notícies i Activitats

• Aquest  mes de desembre han visitat les instal·lacions i els diferents projectes de la Fundació Jericó alumnes del col·legi dels Maristes, del col·legi Claver i estudiants del Grau de psicologia de la UDL.
  • A la Residència Jericó  celebrem el Nadal

Durant tot el mes de desembre realitzem activitats i tallers festius a banda dels sopars especials de Nadal i el de cap d’any. Aquesta setmana hi ha cinefòrum de Nadal, concert de música i concurs de la decoració de les portes de les habitacions realitzat per les persones allotjades a la residència.

• Al Menjador també es celebra el Nadal. Continuem oberts durant tots els dies de l’any i celebrem de manera festiva i amb sorpreses per les persones usuàries els dies 25, 26 i el 6 de Gener.

Tot això gràcies també a les persones voluntaris/es que continuem realitzant la seva tasca durant aquets dies més senyalats.

• Gràcies a la pastisseria Marques també podem celebrar aquets dies amb els dolços típics de Nadal
  • Durant la setmana en curs a la residència es realitza la decoració de Nadal amb estudiants d’ Integració Social del col·legi Episcopal i confeccionaran una postal individualitzada per a cada usuari.
  • Dia 10 de desembre a les 17 hores a les instal·lacions del menjador social hi haurà un taller de confecció de corones de Nadal dirigit per la Carme Agustí. Activitat oberta a tota la població de Lleida.
  • El mateix dia 10 tots els treballadors de Jericó celebraran un sopar, com cada any, en un restaurant de la ciutat.
  • El dia 15 de desembre es realitzarà un taller de pastes de Nadal realitzat per la responsable de cuina del menjador. És una activitat oberta a tota la població de Lleida i pels més petits de casa. L’activitat és realitzarà a les 17,30h .
  • Dia 20 de desembre, els artistes Lily  Brick i Llukuter pintaran  un graffiti en una paret del menjador social durant tot el matí, és una activitat oberta a tota la població de Lleida.
  • El dia 21 de desembre es realitzarà el pica-pica de Nadal al menjador, com cada any, amb tots els voluntaris/es que han participat durant l’any al projecte del menjador.
  • El proper dia 28 de desembre es realitzarà un taller de reaprofitament d’aliments obert a tothom, dirigit per la Sra. Mercè Camins. Es publicitarà a les xarxes socials.
  • Hem rebut una donació de 100 mantes de la Iglesia Ortodoxa de la ciutat de Lleida. Moltes gràcies
  • Els col·legis Maristes i la Sagrada Família han fet una donació d’aliments i productes d’higiene. Gràcies  a totes les famílies de les escoles per participar-hi
  • De l’associació Anagrama també hem rebut una donació d’aliments i productes d’higiene. Moltes gràcies als educadors/es per participar-hi i pensar aquest any amb la Fundació Jericó

* Projectes